top of page

הסבתא הנבגדת


גם שאת סבתא אין שקט


הסבתא נתנה אמון בנכדים שלה, כן מגיעים לגיל בו מאמינים כי לא חיים לנצח וטוב לעשות זאת בחיים ולא לאחר המוות, הרי כבר נאמר כי המוות לא נותן התראות הוא בא לוקח וממשיך הלאה לבא או באה בתור.

הסיפור על סבתא עשירה מאד שנתנה לנכדים ממון בקני מידה עולמי וביקשה מהם כי כל זמן שהיא בחיים הם ישקלו כל השקעה בכספים אבל ביקשה לא להשקיע באופן ספקולטיבי אלא בהשקעות סולידיות, רק משהו אחד שכחה להסביר לדור צעיר שרוצה הכל מהר , מה זה סולידי .

סולידי זה משהו נורא סובייקטיבי, כל אחד מביט ממקום אחר וברור כי מפרשן זאת בהתאם לסגנון חייו האישי.

והנה יום אחד בזמן שהסבתא מטילת בגן מגיע שליח ומביא לה מעטפה.

הסבתא מתיישבת על ספסל לקרוא.

וואו היא אומרת לעצמה אייך הגיעו אלי?


המעטפה


היא פותחת את המעטפה ונדהמת, בין כל המסמכים היא קוראת דו"ח שמעדכן אותה כי הפסידה מאות מיליונים בקרנות הון אשר השקיעו את הכספים בצורה ספקולטיבית ולאור מצב אחת מהחברות בו הן השקיעו הן נכנסו למצב של חדלות פירעון והיא מוזמנת לפנות לעו"ד להציג את עמדתה בטרם הוא מגבש את תיק העבודה שלו לבית המשפט.

הסבתא פונה לנכדיה אשר היו מבקרים אותה בדרך של קבע כל יום שישי ומבקשת הסבר, כבר בשיחת הטלפון היא ביקשה הסברים והם אמרו לי כי בוודאי הכל טעות והם לא יודעים במה מדובר.

הם קבעו להגיע ליום שישי לארוחת הערב עם כל המשפחה והסבתא מוכנה ומוכנה, אף אחד לא הגיע.

הסבתא התקשרה לבנים שלה והם לא ענו, היא כבר לא ידעה מה לעשות והחליטה לנסוע לבתים של הבנים, ככה מבית לבית היא נוסעת ומבינה כי הבנים מכרו את הדירות ועברו למקומות אחרים.


הסבתא פנתה לעורכי הדין שלה במטרה שייצגו אותה, רק שלקחתי את התיק התברר לי כי בפועל עורכי הדין שלה גם מייצגים את הנכדים, הם הסתירו זאת מהסבתא.

הסבתא פונה אלי ליעוץ, מולי אשה חבוטה שנבגדה ע"י הנכדים שלה ועצוב עוד הדבר כי התברר כי מעצם חלוקת הנכסים והכספים לנכדים בנייה ניתקו ממנה קשר.

שמי יריב וינצר אני ד"ר לסוציולוגיה ובעל רקע משפטי עשיר בייצוג כעו"ד פלילי משפחה מעמד אישי וכמנהל עיזבון מטעם בית המשפט.

לאחר שנים של התמקצעות והובלת משרד מצליח ומשגשג וניסיון רב ביותר, החלטתי לזקק את הכל ולעסוק רק בניהול משברים משפחתיים מורכבים אל תוך העולם האסטרטגי .

אני חשוב שאני היחיד בישראל עם רגע מקצועי כעו"ד ומגשר שכעת עוסק רק בניהול משברים משפחתיים מורכבים ולא כעו"ד .




8 צפיות
bottom of page