top of page

גירושין בחוכמה / אפשרויות גירושין

ד"ר יריב וינצר ניהול משברים משפחתיים מורכבים/ אפשרויות גירושין

עומדות בפניכם כי רק שתי אפשרות לגירושין בשעת משבר.

אפשרות ראשונה שהיא המומלצת על ידי כאיש מקצוע עם ניסיון בייצוג גם של תיקי משפחה במהלך שנים להגיע להסדר כואב ולהביט קדימה לחיים שאחרי סיום הפרק או

אפשרות שניה מלחמה איומה שלא תלויה בשום אופן בכם אלא של עורכי הדין בית המשפט והסובבים שלכם הדואגים להרוס לכם את החיים!

ההתחייבות שלי כמנהל משבר משפחתי מורכב לייצג בצורה המקצועית ביותר את הלקוחות שלי הלווי אינו בדרך משפטית אלא בדרך של תוכנית אסטרטגית . במידה וההליך יאפשר גישור הוא יהי בכפוף לידיעה של הצד שהני כי אני נשאר מנהל המשבר של הלקוח ששכר את שירותי המקצועי

המצב האופטימלי שאליו אחתור במסגרת ניהול המשבר הוא לסיים את הסכסוך רק בבית הדין הרבני. את הכנת ההסכם אמסור לעו"ד המתמחה בדיני משפחה בכדי שזה יעשה זאת מקצועי בשפה משפטית ומקצועית היות וגם בית הדין הרבני אינו חותמת גומי ומקיים בחינה של ההסכם שעומד בתנאים של דאגה לצדדים.

בית הדין הרבני - גירושין בהסכמה לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה והסכם גירושין חתום, פותחים תיק במזכירות בית הדין התיק כולל בין השאר את הסכם הגירושין, תעודות זהות של הצדדים + ספח. בית הדין בודק את הסכם הגירושין ומוודא כי אין תוכן הנוגד את ההלכה, במידה והכל תקין הוא מאשר את ההסכם, מעניק לו תוקף של פסק דין. השלב הבא קביעת טקס הגט בין הצדדים.

בבית המשפט לענייני משפחה - מלחמה , דם רע שלב ראשון לאחר סיום כל הנושאים הטכניים והגשת כתבי הטענות לבית המשפט לענייני משפחה מוזמנים הצדדים לגישור בכדי לבחון האם ניתן לחסוך את ההליך השיפוטי ולהגיע להכרעה מוסכמת. התפיסה הקיימת, כאשר מדובר בבני זוג יש לבחון תחילה את האפשרות להסדיר מחלוקות בגישור שהוא פורמאלי ולכאורה רגוע מדיונים בבית משפט. ככל שהליך הגישור לא צולח, עוברים בני הזוג לקיים הליך משפטי בפני בית המשפט לענייני משפחה.


סיכום

דעתי האישית, תכלית חוק להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה, תשע"ה-2014 מתאים לאוכלוסייה מאד ספציפית בעלת רקע מסוימת כי בפועל מטרתו של החוק לסייע לבני זוג ולהורים וילדיהם ליישב סכסוך משפחתי ביניהם בהסכמה ובדרכי שלום, ולצמצם את הצורך בקיום התדיינות משפטית, מתוך התחשבות במכלול ההיבטים הנוגעים לסכסוך ובטובתם של כל ילדה וילד.

אתם נמצאים בשלב המוקדם של הסכסוך שלב בו הכל בוער כי צד שני מודיע על רצון לסיים פרק או פתאום קיבלתם טלפון אנונימי כי הצד השני בוגד או נכות או מוות בלתי צפוי של בן/בת זוג הצעתי בטרם פניה לגורמים שאינם אנשי מקצוע ובהמשך אנשי מקצוע זה הזמן הנכון להיפגש איתי ולתכנן בשום שכל את המצב .

שמי יריב וינצר ואני ד"ר לסוציולוגיה במהלך שני העשורים האחרונים ייצגתי ביום יום בעולם הפלילי המשפחה, מעמד אישי בהמשך אף מוניתי כמנהל עיזבון וכל זאת העניק לי ניסיון וידע רב ביותר כאסטרטג לניהול משברים משפחתיים אני עושה זאת בדרך מיוחדת ולא משפטית אלא בשפה ברורה ויום יומית, אני עושה הכל לנתח את המשבר באמצעות כתיבת תוכנית אסטרטגית ספציפית התוצאה של אסטרטגיה היא להמליץ על מטרות שבקצה שלהן שיקום מערכת היחסים או גירושין.


הכל בדרך טקטית חכמה



6 צפיות
bottom of page