top of page

המעצר הגרושה והבלונדינית

קיבלתי טלפון ממשפחה שביקשה את שרותיי המשפטיים. לפי מה שהבנתי הוא כבר יוצג ע"י עו"ד אחר שלא הצליח לשחרר אותו מהמעצר ולכן ביקשו את הייצוג שלי.


נסעתי אחה"צ לבד, בכדי לבקר אותו בתא המעצר 'חרמון'. החלטתי להיות 'תייר' לילה בטבריה כדי שלא אצטרך לחזור הביתה בערב ובבוקר שוב לנסוע לדיון בטבריה.


הוא ישב מולי מאחורי סורגים בתא המעצר, תא קטן מטר על מטר, בוכה כמו ילד קטן, היה לו חוסר מזל. "הלכתי לתקן מזגן במלון בטבריה, פתאום אני קולט בחורה בלונדינית יפיפייה, האמת נדלקתי". כך חשב לעצמו. הוא הולך אחריה וכאשר מתקרב למעלית הוא רואה בזווית העין את 'אשתו' הצעירה היפה והבלונדינית עם גבר מבוגר.

השיגעון התחיל, אבל הוא ידע שהוא על תנאי בגלל הגרושה שלו שתפסה אותו בוגד בה בגלל הבלונדינית.


"אני לא מאמין", הוא אומר לי בבכי היסטרי, וממשיך לספר, "שעתיים המתנתי בלובי ואני טוחן את עצמי כיצד אשתי חוגגת עכשיו במיטה עם המניאק הזה. הם יוצאים מהמעלית, היא נכנסת לסובארו 2001, הוא למרצדס שחורה חדשה וענקית וזה אחרי שהם התחבקו. הוא מוציא מהמרצדס שקית ענקית עם לוגו באנגלית ומהארנק שלו הוציא חבילת דולרים".


המזגן של בית המלון לא תוקן. את השעות הבאות הוא עשה על הטיילת של טבריה עם חבורת מובטלים ובטלנים עם בקבוקי בירה ומשחקי שש בש.

שקיעה. הוא חזר לדירת עמידר בת 2.5 חדרים, שיכור עד כלות, (אני שיכור רק מסיפור חווית המין המדהים שכנראה היה לגבר המבוגר שגם העניק שקית גדולה עם מתנה וחבילת דולרים).


הוא לא הצליח לשלוט על עצמו, הבירה שלטה, התקיימה שיחה של כמה מילים בודדות, הכחשות סיפורים, חוסר אמון ואז היא "יצאה" עליו.

"הבטחת לעשות אותי מלכה, הבטחת כספים נסיעות וכו'. שיקרת אותי, את הווילה והעסק השארת לה... אותי השארת עם דירת עמידר בטבריה כמו קבצנית" .

ואז הוא סיפר לי ,"איבדתי שליטה על עצמי, נדלקתי".

אובדן שליטה, מכה קטנה והיא נפלה על הרצפה. משטרה, אזיקים, חוקרים והנה חוזר שוב.

אלו סיפורים שאני מכיר גם אם יעירו אותי באמצע הלילה.


"עוד לא גמרתי עם הראשונה וכבר נפל עלי תיק חדש". הוא מתקרבן. "למה עזבתי את הבית, היה לי הכל! כסף חברים הכל, הכל. למה לקחתי את ה'זונה' הזאת? איך בגדה בי? איך החבר הכי טוב שלי בגד בי?"

אני בבית מלון לבד מתכונן לדיון מעצרים על הבוקר וחושב ביני לבין עצמי, הרי אני מכיר את כל סיפורי הבדים מכל שנות עבודתי כעו"ד פלילי ועו"ד משפחה.

כנראה שגם טבריה, עיר הקודש, גרמה לי לחשוב לפני השינה על סיפור יעקב, לא 'סולם יעקב' הסיפור בו שאל יעקב אבינו את בניו, שמעון ולוי, למה עשו פעולת תגמול כה חמורה? השיבו לו בניו: " הכזונה יעשה את אחותנו" (בראשית לד, לא). ופירש רש"י: "ה - כזונה - הפקר".

בהמשך עוד לפני שעזבתי אותו לשלום מתא המעצר, היה חייב לשתף אותי בסיפור חייו היפים עם הבלונדינית.

היא המאהבת האידיאלית, המושלמת, הסקסית, החברה, הזורמת, בקיצור היא גן עדן.

הכל היה נהדר עד שגרושתו (אשתו בזמנו) גילתה את הרומן עם הבלונדית מה החבר 'הכי טוב' שלו ש'פלט/סיפר' על הרומן. כאשר נודע לאשתו על דבר הבגידה היא זרקה אותו מהבית לתקופה.


הוא עבר לגור עם הבלונדינית בביתה. מווילה של 300 מ' המשתרעת על 2 דונם לדירת עמידר של שנים וחצי חדר.

לבלונדינית הוא הבטיח שעוד מעט יסיים את הגירושין והוא יעשה אותה מלכה.

לפני שהוא נתפס בבגידה, היה בעל עסק משגשג למכירת מזגנים מהגדולים בצפון. וילה ענקית באחד המושבים באזור הכינרת, טרקטורונים, סירה בכינרת, סוסים. על אשתו חשב לכאורה שהיא לא הכי חכמה ושהיא נאיבית והיא באמת לא ידעה כלום על מערכת החיים הכפולה שניהל שכללת חו"ל, בתי מלון יוקרתיים, בתי קפה ומסעדות עם הפילגש הבלונדינית.


למחרת הצלחתי לשחרר אותו למעצר בית בהרחקה מטבריה .

בהמשך הייתה תקופה ארוכה בה ניהלתי משפט 'נקוב דם' עם בכי ועצבים שבסופו איבד את כל רכושו, הסדרי ראיה נחותים ביותר עם הילדים וכספים שהיה חייב לעורכי הדין.


אסכם בדרך הזאת:

  1. הבלונדינית - חיה עם המבוגר והמרצדס.

  2. הגרושה - חיה עם החבר הכי טוב שלו בבית שהוא בנה להם.

  3. הלקוח - חי בכלא חרמון ומחכה שיקבל שליש על התנהגות ושיקום בכלא.

ואני

החלטתי לאור ניסיון רב שצברתי במהלך שנים רבות, הן כעו"ד פלילי והן כעו"ד לענייני משפחה, לבצע תפנית מקצועית ולייצג רק כמומחה למשבר משפחתי.

תיק זה ועוד תיקים רבים שאני מגדיר אותם 'אסון הבלונדינית' זועקים לדרך עבודה של תוכנית אסטרטגית ותכלול המשבר המשפחתי שלא כעו"ד.


אסיים בדעה אישית -

כמומחה הייתי עושה דברים שכעו"ד אסור לי לעשות.

הייתי פורט את כל הדרישות של הגרושה ושל הבלונדינית באמצעות בני הזוג שלהם ובדרך זאת מכבה את האש מבלי להגיע לבית המשפט ובית הדין הרבני.


22 צפיות
bottom of page